Google PPC reklama.

PPC reklama na Google patrí medzi najefektívnejšie formy internetovej reklamy. Google je najpoužívanejší vyhľadávač na internete a využíva ho každý, kto hľadá požadovanú službu alebo produkt. Ak chcete niečo kúpiť, prvé čo spravíte je, že prejdete na vyhľadávač Google a daný tovar alebo službu si vyhľadáte. Tu začína pôsobiť PPC reklama. Ako prvé, čo uvidíte vo vyhľadávaní Google sú odkazy na vrchu. Toto je PPC reklama vo vyhľadávaní Google.

Prečo je PPC reklama na Google výhodná?

PPC reklama v poslednom období zažíva na Slovensku veľký boom. Podľa dostupných štatistík viac ako 75% užívateľov internetu vyhľadáva informácie alebo služby najmä cez vyhľadávač Google. PPC reklama cez Google tak umožňuje osloviť veľký počet nových potenciálnych zákazníkov. PPC reklama je cielená len na tých užívateľov, ktorí hľadajú vaše produkty alebo služby. Užívatelia tak reklamné odkazy akceptujú, čo je oproti bežným reklamným mediám veľká výhoda. V spojení s flexibilnosťou PPC kampaní a možnosťami personalizácie reklamných odkazov dostávame vysoko efektívne reklamné médium. PPC reklama Googe je najrýchlejšie rastúci spôsob PPC reklamy na celom svete. Ročne sa na takýto spôsob reklamy minie niekoľko miliárd €, čo svedčí o efektivite tohto spôsobu reklamy. PPC reklama dokáže osloviť Vašich klientov okamžite a je pripravená ihneď zarábať.

Ako prebieha vytvorenie Google PPC reklamy?

Priorita je analýza Vašej webstránky a stanovenie všetkých možných kľúčových slov, ktoré sa spájajú s Vašim podnikaním a so zameraním Vašej web stránky (môže ich byť aj niekoľko tisíc!). Všetky tieto slová budú následne triedené podľa počtu vyhľadávania a zaradené do reklamných skupín. Každá reklamná skupina je zameraná na určitý počet kľúčových slov a je na ňu vytvorených niekoľko reklamných sloganov, ktoré sú následne testované. Všetko sa monitoruje a s kampaňou sa pracuje na základe výstupov dodaných s Google Analytics. Takto dokážeme presne viesť reklamnú kampaň k tomu aby bola schopná zarábať.

Postaráme sa o to aby Google PPC reklama fungovala aj u Vás.

On-page faktory pre SEO optimalizáciu:

  • kľúčové slovo v Meta TITLE stránky
  • kľúčové slovo v obsahu stránky
  • unikátnosť obsahu stránky
  • množstvo textu na web stránke
  • vhodnosť web stránky pre mobilné telefóny
  • kľúčové slovo v názve domény
  • rýchlosť načítania web stránky
  • používateľnosť a skúsenosť užívateľov na web stránke
  • a mnoho iných On-page SEO faktorov

Off-page faktory pre SEO optimalizáciu:

  • počet spetných odkazov z iných webstránok
  • tematická relevancia odkazovaných web stránok
  • rôznorodosť textov spätných odkazov
  • sila webu na sociálnych sieťach Facebook, YouTube a iných
  • vyhľadávanosť doménového mena / značky
  • počet unikátnych domén odkazujúcich na webstránku
  • a mnoho iných Off-page SEO faktorov

Samotná SEO optimalizacia pre vyhľadávače spočíva v použití rôznych metód ktoré sa dosiahne požadovaný efekt t.j. posun stránky vo vyhľadávačoch na vyššie pozície a tým aj zvýšenie návštevnosti. Je dôležité pripomenúť že nie každá návštevnosť je pre vlastníka web stránky prínosná. Ak napríklad predávate, alebo poskytujete na Vašom webe informácie o mobilných telefónoch, asi nebude mať pre Vás veľký význam ak na Vašu stránku príde človek ktorý hľadá napríklad kancelársky papier.

Ponúkame vám: analýzu trhu, návrh a poradenskú činnosť na komplexný online marketing, seo optimalizáciu , využívanie a správu sociálnych sietí, návrh a realizáciu reklamy na internete, copywriting a výrobenie nového webu.

Najčastejšie otázky týkajúce sa SEO optimalizácie sú:

  1. Čo je to SEO optimalizácia?
    SEO optimalizácia je proces zlepšovania viditeľnosti a pozícií webových stránok v organických výsledkoch vyhľadávačov.

  2. Aké sú kľúčové faktory ovplyvňujúce SEO?
    Kľúčové faktory ovplyvňujúce SEO zahŕňajú obsah, názov stránky, popis stránky, URL adresy, klíčové slová, kód, návštevnosť a kvalitu spätných odkazov.
  3. Aký je rozdiel medzi on-page a off-page SEO optimalizáciou?
    On-page SEO sa týka zlepšenia obsahu a kódu webovej stránky, zatiaľ čo off-page SEO sa týka budovania kvalitných spätných odkazov a zvyšovania autority webovej stránky.
  4. Ako môže SEO optimalizácia pomôcť môjmu biznisu?
    Správna SEO optimalizácia môže pomôcť zlepšiť návštevnosť a získanie viac organických návštevníkov pre vašu webovú stránku, čím môže pomôcť zlepšiť váš biznis alebo online prítomnosť.
  5. Ako sa môžem naučiť SEO optimalizáciu?
    Existuje veľa zdrojov a materiálov online, ktoré môžu pomôcť naučiť sa SEO optimalizácie. Odporúča sa však získať odborné znalosti a skúsenosti od skúsených SEO expertov.

Posunieme váš online marketing na vyššiu úroveň

Sme certifikovaný partner, ktorý má zručnosti aj odborné znalosti služieb Google a Facebook Ads a pomôže vám optimalizovať kampane i dosiahnuť želané výsledky.

Online marketing SaraSEO.sk

Dohodnite si nezáväzné obchodné stretnutie.

Vytvoríme Vám cenovú ponuku na mieru.
Zabezpečíme Vám komplexný servis v rámci online marketingu.

Neváhajte a kontaktujte nás.

 

info@saraseo.sk

Potrebujete viac informácií?

Ozveme sa Vám hneď, ako to bude možné.




    Na vašu otázku odpovieme tak rýchlo ako je v našich silách, najneskôr však nasledujúci pracovný deň.